články budou...
22. února 2009 v 14:59 | lishalaj
|
ostatní
omlouvám se že te´d nepíšu, ale je to tím že mám před přijímačkami na střední školu, nemusíte se bát, blog funguje a fungovat bude dál...=)
Blokace na lide.cz
17. prosince 2008 v 19:03
Enforcer:
Váš přístup na server Lidé.cz byl zablokován administrátorem Enforcer.
Důvod: vojenske-stenatko - Nepřijatelné příspěvky na diskuzích - (03.12.2008 19:52:12 -vojenske...ty mlč, ty jsi špína...odpad bílé síly... / k českému fašismu se hlásim i já! / můžeš si dovolit vše? Myslíš? Aby sme si tě s klukama nenašli... atd.
Zakázáno: 17.12.08 15:56 (datum a čas zašlete v případě vyjednávání)
Zbývá: 29 dnů a 21 hodin
Oblokování řešte s adminem, který Vás zablokoval!
Váš přístup na server Lidé.cz byl zablokován administrátorem Enforcer.
Důvod: vojenske-stenatko - Nepřijatelné příspěvky na diskuzích - (03.12.2008 19:52:12 -vojenske...ty mlč, ty jsi špína...odpad bílé síly... / k českému fašismu se hlásim i já! / můžeš si dovolit vše? Myslíš? Aby sme si tě s klukama nenašli... atd.
Zakázáno: 17.12.08 15:56 (datum a čas zašlete v případě vyjednávání)
Zbývá: 29 dnů a 21 hodin
Oblokování řešte s adminem, který Vás zablokoval!
Takže to jdu řešit!
Nejprve jeden článek "pro vás o vás":
http://nacionaliste.com/view.php?nazevclanku=podivna-hra-na-lide-cz&cisloclanku=2007120016
Když jsem to četla, nevěřila jsem tomu, že na váš server dorazila komunistická totalita, a že lide.cz jsou zhora řízený server lidmi bránícími komunisty a blokujícími oponenty(i přes to že tu máme demonkracii, tedy svobodu slova a názoru). Bohužel, sama jsem se o tom přesvědčila. Všechny mé reakce, které mi tento admin napsal, a kvůli kterým zablokoval můj profil, jsou reakcemi na ještě drsnější příspěvky dvou známých komunistů na lide.cz, a to Filip.objevitel a Sandinist. Tito dva, ač jsou známýni komunisty, a na Sandinist profilu je vyobrazena fotka K.Marxe(co by se stalo těm, co by si do profilu dali nedej bože Mussoliniho nebo Hitlera...), známého komunisty, a schejbalpsychos má jeho portrét jako ikonu! Mé komentáře, za které jsem byla zablokována, jsou jen reakcí na jejich, ještě úděsnější názory, kdy například Sandinist otevřeně vyzývá k mé fyzické likvidaci. Zde uvedu pár jejich příspěvků, za které si, když už jsem zablokována já, musí blokaci vysloužit taky! A pokud ne, je to jasná šikana a diskriminace názoru! Protože komunismus zabíjel, a zabil mnohem více lidí, než jakákoliv jiná politika! Tak tady pár příspěvků od těch, co jste nezablokovali, ač četli, protože jinak bych nebyla zablokována ani já:
sandinist - 12.12.08 18:11:56
Orvní, co musíme
udělat pro uskutečnění revoluce je, chytit a podřezat všechny přispěvatele tohoto fóra, kteří nám pijou krev. Učil jsem se zabíjet prasata, tak by to mělo být něco podobného To je omráčíte plynem nebo elektrickým šokem, podříznete jim hrdlo a pak je vykrvíte, aby v jejich mase nezůstala krev, až zemřou. Počkáte dva dny, až maso uzraje a pak ho dáte do páry, vyčistíte, stáhnete z kůže, vykolíte a rozbouráte. Zde ale nejde o jídlo, tak je můžem podříznout rovnou za živa a nechat vykrvácet.
sandinist - 12.12.08 18:25:01
RE: Orvní, co....
To rozhodně Už mám doma ve sklepě připravené necky, až pojedu vyhledávat majitele některých nicků do Práglu. To bude masa
sandinist - 12.12.08 18:42:11
RE: Orvní, co.....
Vidím, že na příspěvky těch méněcenných hovad nereagujeme. Jen tak dál a bude tu pohodička, žádní debilové ze základky.
sandinist - 12.12.08 18:46:48
RE: Orvní, co.....
Hele, ta šklivka se stala správkyní na fóru italský fašismus, kde ho propaguje a vyhrouje mi tam, že smaže moje příspěvky, když je naraná chudinka, že se tu s ní nebavíme.
Filip.objevitel - 16.12.08 06:10:54
RE:...
Sandinist se už na vás těší
sandinist - 11.12.08 18:31:39
intelektuální méněcennost.
Nezákládám si na tom, že studuji vysokou školu. Za prvé ji dnes studuje skutečně téměř každý idiot, za druhé to není ještě žádné vítězství, za třetí studium vysoké škole spočívá především na samostudiu. A proto obrázek si o lidech dělám podle jejich přirozené inteligence, talentu a vzdělání, kterého dosáhli. A vůči intelektuálně méněcenným, jako je ujetý nick zakletyprdvlucerně atd., si mohu dovolit vše, protože je to mé právo intelektuálně silnějšího.
intelektuální méněcennost.
Nezákládám si na tom, že studuji vysokou školu. Za prvé ji dnes studuje skutečně téměř každý idiot, za druhé to není ještě žádné vítězství, za třetí studium vysoké škole spočívá především na samostudiu. A proto obrázek si o lidech dělám podle jejich přirozené inteligence, talentu a vzdělání, kterého dosáhli. A vůči intelektuálně méněcenným, jako je ujetý nick zakletyprdvlucerně atd., si mohu dovolit vše, protože je to mé právo intelektuálně silnějšího.
Filip.objevitel - 11.12.08 13:34:17
RE: sandinist
normálnímu člověku komunismus nevadí,ale kapitalistům je k nenávisti :1:
sandinist - 10.12.08 17:03:11
RE: ne revoluci...
Do toho mi ovšem nic není, pro mě jsi jen dítě ze základky, které se se mnou nemůže měřit a proto s dětmi odmítám diskuzi na jakékoli politické téma, zvláště na tak náročné, jako je revoluce.
sandinist - 12.12.08 17:43:50
RE: poměr
Aha, takže jsi fašista, plus k tomu ta ikonka, která je symbolem fašismu. Víš, co my marxističtí fanatici děláme s fašistickými fanatiky, když máme na vrch?!
RE: poměr
Aha, takže jsi fašista, plus k tomu ta ikonka, která je symbolem fašismu. Víš, co my marxističtí fanatici děláme s fašistickými fanatiky, když máme na vrch?!
A našla bych tam další a další příspěvky, které jsou nesčetně horší, než to, že napíšu, že si někoho(sandinista) najdu. nevyhrožoval mi on náhodou tím, že mě podřeže? A není to náhodou mnohem horší?! Já byla zablokována zřejmě za nenávist k něčemu, někomu. A komunistům je stejná nenávist trpěna. Takže prosím o mazání komunistických pohrobků, obdivujících Marxe a Lenina! Protože to, čemu vy říkáte demonkracie se až nebezpečně blíží komunistické totalitě...A ještě bych vám velice ráda vysvětlila to, za co jsem zablokována. Takže první příspěvek byl "ty mlč, ty jsi špína...odpad bílé síly... "-> tento příspěvek jsem tuším směrovala proti Filip.objevitel poté, co hanobil svou vlastní rasu. "k českému fašismu se hlásim i já!"-> český fašismus. Ano. je mi jasné, že admin, co mě blokoval o něm nemá ani ponětí.Jinak by totiž věděl, že je to něco naprosto odlišného od proněmeckého fašismu. A že to stojí na opačné straně barikády, a je to pouze český nacionalismus. Vždyt například i ve vedení českých fašistů stál český legionář, generál Gajda, ke kterému vzhlížím jako k vlastenci. "můžeš si dovolit vše? Myslíš? Aby sme si tě s klukama nenašli... "->toto je má reakce na Sandinist po té, co mi napsal, že se mě chystá najít, podříznout a může si ke mě dovolit vše, takže je ta reakce dokonce oprávněná!
A te´d něco pro vás: Je zajímavé, jak se chováte. jak se stavíte proti svému národu a svému lidu. je zajímavé, že podporujete ty, co by nás nejradši zničili, a vlastencům profily blokujete(je to asi měsíc, co byl zablokovám kamarád za Skinheads na profilu). Zajímalo by mě, z jakého důvodu to děláte. Zda z blbosti, a nebo to máte nařízeno z vyšších, zřejmě politických míst, která když se něčeho bojí, snaží se to zakázat. Opravdu vás nechápu. Ale toto pro mě byla poslední kapka. A pokud na mě nebudete reagovat, nebo bude reakce ve stylu že na komunismu není nic špatného, tak z toho vyvodím důsledky, a budu jednat. Na závěr dodávám pár krásných slov, která jsou pravdou: Můžou mě neprávem odsoudit a věznit,můžou mě šikanovat či zabít,ale nikdy mě nezničí,pokud nebudu chtít. A koukejte reagovat...
A te´d něco pro vás: Je zajímavé, jak se chováte. jak se stavíte proti svému národu a svému lidu. je zajímavé, že podporujete ty, co by nás nejradši zničili, a vlastencům profily blokujete(je to asi měsíc, co byl zablokovám kamarád za Skinheads na profilu). Zajímalo by mě, z jakého důvodu to děláte. Zda z blbosti, a nebo to máte nařízeno z vyšších, zřejmě politických míst, která když se něčeho bojí, snaží se to zakázat. Opravdu vás nechápu. Ale toto pro mě byla poslední kapka. A pokud na mě nebudete reagovat, nebo bude reakce ve stylu že na komunismu není nic špatného, tak z toho vyvodím důsledky, a budu jednat. Na závěr dodávám pár krásných slov, která jsou pravdou: Můžou mě neprávem odsoudit a věznit,můžou mě šikanovat či zabít,ale nikdy mě nezničí,pokud nebudu chtít. A koukejte reagovat...
Sihája-básně...
16. prosince 2008 v 16:00 | lishalaj,sihája
|
ostatní
Tyhle básně jsem sem zkrátka musela umístit. Sihájko, jsou moc hezké :)
Hřbitov
Uvězněná sama v sobě,
nahá ve své temnotě,
prochází se po tvém hrobě,
vyžívá se v samotě.
Těla hnijí pod nohama,
kdysi jsi s ní tady stál.
Tváře skrápěly jí slzy,
ale ty ses jenom smál.
Vyrval jsi jí srdce z těla,
zbavil lásky, radosti.
To, co ona vždycky chtěla,
nahradil jsi věčností.
Nelituje minulosti,
smířila se se smrtí.
V hlíně v prach se mění kosti,
co držely ji v objetí.
Anděl
Hřbitov
Uvězněná sama v sobě,
nahá ve své temnotě,
prochází se po tvém hrobě,
vyžívá se v samotě.
Těla hnijí pod nohama,
kdysi jsi s ní tady stál.
Tváře skrápěly jí slzy,
ale ty ses jenom smál.
Vyrval jsi jí srdce z těla,
zbavil lásky, radosti.
To, co ona vždycky chtěla,
nahradil jsi věčností.
Nelituje minulosti,
smířila se se smrtí.
V hlíně v prach se mění kosti,
co držely ji v objetí.
Anděl
Neplač můj anděli, neplač nad osudem,
Pírka zpět do křídel, vrátí ti čas.
Až zrak se ti navrátí, my už tu nebudem,
Jen šedý svět bez slunce, zůstane v nás.
Nepros mě, anděli, nepros a nežadoň,
Máme své hříchy, však - vždyť jsme jen lidé!
Poslední uslyšíš v dáli zvuk - možná zvon?
Nikdy se nedozvíš, kdo po nás přijde.
Neunavuj, anděli, přestaň a nech mne jít,
Přichází svítání - nebe už vstává.
Den svými paprsky světla roztáhl síť,
Zamotal mysl - to už se tak stává.
Pomoz mi, anděli, podej mi ruku svou!
Život mě opouští, smrt je nad náma.
V hlavě mi hlasy teď dupají, sílí, řvou…
Odešel's, anděli… já zůstala sama…
Vrah
Vrah
Čepelí třpytivou jíž protne temnotu,
Ukončí život - tak krátký, tak zbytečný.
V uších zní ozvěna výkřiku, škrabotu,
Je však jak z kamene - zůstává netečný.
Zná příliš příběhů, zná příliš životů
Na lítost v srdci už nezbylo místo.
S lesklýma očima, nad duší černotu,
Nevěří ničemu - jen v smrti má jisto.
Krásu teď vidí v bolesti svých obětí,
S požitkem prohlíží na rukou krev.
Nezůstane na zemi - i bez křídel poletí…
Dál jen a výš - jak gejzíry z cév.
!!PATRIOT V NOUZI!!
10. prosince 2008 v 15:07 | lishalaj, AN
|
politika...

Je to hrdina. Přečti si stránky, na které je zde odkaz, a podej pomocnou ruku i ty! A nezapomeň na to, že tvá pomoc může mít minimálně 2 podoby! Můžeš poslat jakoukoliv částku na číslo účtu, ale také si koupit upomínkové tričko na největší pouliční bitvu posledních let mezi Policií a nacionalisty, BATTLE OF JANOV, 17.11.2008

Skíni a punkačky, chovejte kočičky :D
30. listopadu 2008 v 15:29
|
ostatní
Jsme radikální, militantní lidi. Jsme radikální. A každý radikál je většinou agresivní. A potřebuje klidnit :). Samozřejmě, tenhle článek není jen pro radikály, ale těm to opravdu doporučuju :) Ať už jsou to Nazi, WPčka, apolitici, SHARPs, RASH, AFA,...kdokoliv. Prostě, radikální člověk, co bojuje za svou pravdu. Militantní, agresivní radikál, co nutně potřebuje aspoň někdy klid. Jistě, před ostatníma slabost neprojevujeme, to znám ze své vlastní zkušennosti :) Ale doma, když vás nikdo nevidí, stojí za to, zklidnit se. Vždy´t klid v duši je důležitý...
Přemýšlela jsem, co je na uklidnění nejlepší. Hudba, ale i ticho. Knihy, spánek. Ale to, co uklidňuje nejvíc, je kočka. Ano, je to tak. Kočka je tvor, který vám dá klid. A nejen to. Když se o ní budete starat(nejen žrádlo, pití,...ale i psychicky(!)...musíte jí dát pocit bezpečí, lásku a přátelství), tak získáte nejlepšího přítele! Není pravda, že pes je nejlepší přítel! Kočka je nejlepší přítel člověka! To, že je to pes, se říká proto, že pes je podpantoflák. Díky své povaze vás bude mít rád, i když mu tolik lásky nedáte...kočka je jiná.
Je mi 16 let a s kočkama žiju od 3 let. Tedy, jsem s kočkama v nepřetržitém kontaktu 13 let! A měnit to nehodlám. V kočkách jsem našla lásku a přátelství. Přesně to, co většina lidí odmítá. Tvrdí, že kočka je svině, nepřátelská, a že nikdy nevím, co udělá, a na co myslí. Tvrdí, že kočka nemá nikoho ráda, je to mrcha, a smrdí. Ani jedno z toho ale není pravda. Díky 13leté zkušennosti to vím, a rozeberu tu mylná tvrzení o kočkách. Třeba pak někomu dojde, že se mýlil. Ale neříkám, že všem. Lidi jsou ješitní, nepřiznají, že se mýlí. A už vůbec ne, pokud jde o takové bestie, jako jsou kočky, že?
MYLNÁ TVRZENÍ O KOČKÁCH
Kočka SMRDÍ. Tak toto je opravdu blbost. Kočky smrdět nemohou-jsou to nejčistotnější tvorové po lidech, kočka se myje několikrát denně!
Kočka JE SVINĚ, BESTIE, MRCHA,...- Toto je tvrzení lidí, co o kočkách nic neví. V kočkách vidí bestie z jediného důvodu. Kočka je nezávislá. A inteligentní. Tato kombinace je hrozivá, že? Když je někdo nezávislý a inteligentní, je potencionálně nebezpečný. A pokud se nechová jako pes, vždy poslušný tvor, je to bestie. Ano kočka je inteligentní. A nezávislá. Proto o ní kolují zvěsti, jaká je to bestie. Lidé mají ke kočkám stejný přístup, jako k psům. To je ale chyba! Pes vás bude vždy poslouchat. nevzepře se. Ale kočka potřebuje jiný přístup! Díky své inteligenci a nezávislosti vás nebude oddaně poslouchat. Vyžaduje po vás, aby se s vámi mohla radit. Jistě, někdy je potřeba dát jí jasně najevo, co smí. Ale nebude vás poslouchat jako pejsek! A proto tvrzení, že je to svině. Ne, je jen inteligentní. Na druhou stranu má v sobě lásku, přátelství a něhu. O kterou se s vámi podělí, když k ní budete mít správný přístup!
Kočka je NEPŘÁTELSKÁ. Kočka je váš přítel, ten nejoddanější. Když víte, jak si ji přetáhnout na svou stranu.
U kočky nikdy nevíš,CO UDĚLÁ. Díky své inteligenci kočka přemýšlí, a je schopná i pomsty! To ale neznamená, že vás nemá ráda!
Tak tady máte stručne vysvětleny nejčastější názory lidí na kočky...teď jak vlastně kočka přemýšlí? A jak se k ní chovat tak, aby byly šťastné obě strany?
Kočka je inteligentní, umí přemýšlet. Umí milovat, mstít se, i nenávidět. Záleží to na vašem chování k ní... Je to jako s vývinem člověka. V mládí svět poznává, a dělá si názor na svět, v dospělosti si názor jen utvrzuje. S kočkou je to stejné. Jako kotě objevuje svět. V dospělosti si názory, které získala v mládí utvrzuje. Proto je potřeba se kotěti věnovat s láskou a obětavostí. Dávat mu žrádlo a pití, čistit WC(Ano, kočka umí narozdíl od psů chodit na své WC, a když si dáte tu práci, že ji naučíte chodit na WC lidí, i to ovládá), ale hlavně musíte pečovat o její psychiku. Kočka se v mládí a dětství učí "lovit", poznávat svět a vyjadřovat emoce. Musíte jí koupit dost hraček, na kterých se vyřádí, ale hlavně o ní s láskou pečovat...to ocení nejvíc :) Ke kočce se chovejte jako k člověku, to je to, co vyžaduje.
Kočičí intelegence. Bylo zjištěno, že je vyšší než psí! Kočka je inteligentnější, když se něco naučit CHCE, tak se to naučí. Umí vydávat více zvuků než pes, je obratnější( viděli jste někdy psa skákat z okna, sám se vyvenčit, vrátit se a zamňoukat na vás do okna, ať pro něj jdete?), a inteligentnější. Kočka je jako člověk. Má potenciál, jen se učit nechce.
Přátelství s kočkou? To nejvěrnější! Když si ke kočce najdete cestu, získáte nejlepšího přítele. Bohužel, chce to čas, trpělivost, a lásku. Někteří lidé to nezvládnou a ke kočce si cestu nenajdou. A pak si koupí psa, kočku dají pryč, a dojdou k názoru, že pes je přátelský, kočka ne. Ale když to zvládnete, a najdete s kočkou společnou řeč, poznáte, co je to přátelství, a možná konečně poznáte i klid :) A proto, kdo ještě kočku nemáte, pořiďte si ji! Nemusíte si ji kupovat, budu radši, když si ji vezmete z útulku, uděláte tím skutek opravdu dobrý! A nebo, když najdete kotě na ulici. Já teď mám 2 kočky. Obě z ulice. A jsou mi 100% věrné. Pokud někdo po přečtení tohoto článku chce kočku, a neví, co a jak, zde vám napíšu, kde ji seženete, co potřebujete, a jak se starat!
Kočka a pomsta. Tohle je věc, kterou by ste měli vědět, kočka je natolik inteligentní, že umí vymyslet svůj osobní styl "pomsty". Trestat ji za to ale nemá cenu! Pomstí se vám zas... Proto je lepší, když znáte důvod, proč se vám mstí.
A s tím důvodem pak pracujete. Slyšela jsem o případu, kdy lidi vozili košku od malička v autě, a asi nevěděli, jak ráda tim autem jezdí. Okna do ulice měli nad výjezdem z garáže, kam kočka viděla. Pak ji v tom autě přestali vozit. Kočka, která věděla, jak auto vypadá, je jen vždy viděla odjíždět. A tak se začala mstít. Vyšplhala vždy na knihovnu, a počůrala knihy. Nemohli na to přijít a pak jí začali zas vozit s sebou. A byl klid...
I moje kočky se mstí...tak pozor, umí to všechny kočky. Jsou chytré.
Přemýšlela jsem, co je na uklidnění nejlepší. Hudba, ale i ticho. Knihy, spánek. Ale to, co uklidňuje nejvíc, je kočka. Ano, je to tak. Kočka je tvor, který vám dá klid. A nejen to. Když se o ní budete starat(nejen žrádlo, pití,...ale i psychicky(!)...musíte jí dát pocit bezpečí, lásku a přátelství), tak získáte nejlepšího přítele! Není pravda, že pes je nejlepší přítel! Kočka je nejlepší přítel člověka! To, že je to pes, se říká proto, že pes je podpantoflák. Díky své povaze vás bude mít rád, i když mu tolik lásky nedáte...kočka je jiná.
Je mi 16 let a s kočkama žiju od 3 let. Tedy, jsem s kočkama v nepřetržitém kontaktu 13 let! A měnit to nehodlám. V kočkách jsem našla lásku a přátelství. Přesně to, co většina lidí odmítá. Tvrdí, že kočka je svině, nepřátelská, a že nikdy nevím, co udělá, a na co myslí. Tvrdí, že kočka nemá nikoho ráda, je to mrcha, a smrdí. Ani jedno z toho ale není pravda. Díky 13leté zkušennosti to vím, a rozeberu tu mylná tvrzení o kočkách. Třeba pak někomu dojde, že se mýlil. Ale neříkám, že všem. Lidi jsou ješitní, nepřiznají, že se mýlí. A už vůbec ne, pokud jde o takové bestie, jako jsou kočky, že?
MYLNÁ TVRZENÍ O KOČKÁCH
Kočka SMRDÍ. Tak toto je opravdu blbost. Kočky smrdět nemohou-jsou to nejčistotnější tvorové po lidech, kočka se myje několikrát denně!
Kočka JE SVINĚ, BESTIE, MRCHA,...- Toto je tvrzení lidí, co o kočkách nic neví. V kočkách vidí bestie z jediného důvodu. Kočka je nezávislá. A inteligentní. Tato kombinace je hrozivá, že? Když je někdo nezávislý a inteligentní, je potencionálně nebezpečný. A pokud se nechová jako pes, vždy poslušný tvor, je to bestie. Ano kočka je inteligentní. A nezávislá. Proto o ní kolují zvěsti, jaká je to bestie. Lidé mají ke kočkám stejný přístup, jako k psům. To je ale chyba! Pes vás bude vždy poslouchat. nevzepře se. Ale kočka potřebuje jiný přístup! Díky své inteligenci a nezávislosti vás nebude oddaně poslouchat. Vyžaduje po vás, aby se s vámi mohla radit. Jistě, někdy je potřeba dát jí jasně najevo, co smí. Ale nebude vás poslouchat jako pejsek! A proto tvrzení, že je to svině. Ne, je jen inteligentní. Na druhou stranu má v sobě lásku, přátelství a něhu. O kterou se s vámi podělí, když k ní budete mít správný přístup!
Kočka je NEPŘÁTELSKÁ. Kočka je váš přítel, ten nejoddanější. Když víte, jak si ji přetáhnout na svou stranu.
U kočky nikdy nevíš,CO UDĚLÁ. Díky své inteligenci kočka přemýšlí, a je schopná i pomsty! To ale neznamená, že vás nemá ráda!
Tak tady máte stručne vysvětleny nejčastější názory lidí na kočky...teď jak vlastně kočka přemýšlí? A jak se k ní chovat tak, aby byly šťastné obě strany?
Kočka je inteligentní, umí přemýšlet. Umí milovat, mstít se, i nenávidět. Záleží to na vašem chování k ní... Je to jako s vývinem člověka. V mládí svět poznává, a dělá si názor na svět, v dospělosti si názor jen utvrzuje. S kočkou je to stejné. Jako kotě objevuje svět. V dospělosti si názory, které získala v mládí utvrzuje. Proto je potřeba se kotěti věnovat s láskou a obětavostí. Dávat mu žrádlo a pití, čistit WC(Ano, kočka umí narozdíl od psů chodit na své WC, a když si dáte tu práci, že ji naučíte chodit na WC lidí, i to ovládá), ale hlavně musíte pečovat o její psychiku. Kočka se v mládí a dětství učí "lovit", poznávat svět a vyjadřovat emoce. Musíte jí koupit dost hraček, na kterých se vyřádí, ale hlavně o ní s láskou pečovat...to ocení nejvíc :) Ke kočce se chovejte jako k člověku, to je to, co vyžaduje.
Kočičí intelegence. Bylo zjištěno, že je vyšší než psí! Kočka je inteligentnější, když se něco naučit CHCE, tak se to naučí. Umí vydávat více zvuků než pes, je obratnější( viděli jste někdy psa skákat z okna, sám se vyvenčit, vrátit se a zamňoukat na vás do okna, ať pro něj jdete?), a inteligentnější. Kočka je jako člověk. Má potenciál, jen se učit nechce.
Přátelství s kočkou? To nejvěrnější! Když si ke kočce najdete cestu, získáte nejlepšího přítele. Bohužel, chce to čas, trpělivost, a lásku. Někteří lidé to nezvládnou a ke kočce si cestu nenajdou. A pak si koupí psa, kočku dají pryč, a dojdou k názoru, že pes je přátelský, kočka ne. Ale když to zvládnete, a najdete s kočkou společnou řeč, poznáte, co je to přátelství, a možná konečně poznáte i klid :) A proto, kdo ještě kočku nemáte, pořiďte si ji! Nemusíte si ji kupovat, budu radši, když si ji vezmete z útulku, uděláte tím skutek opravdu dobrý! A nebo, když najdete kotě na ulici. Já teď mám 2 kočky. Obě z ulice. A jsou mi 100% věrné. Pokud někdo po přečtení tohoto článku chce kočku, a neví, co a jak, zde vám napíšu, kde ji seženete, co potřebujete, a jak se starat!
Kočka a pomsta. Tohle je věc, kterou by ste měli vědět, kočka je natolik inteligentní, že umí vymyslet svůj osobní styl "pomsty". Trestat ji za to ale nemá cenu! Pomstí se vám zas... Proto je lepší, když znáte důvod, proč se vám mstí.
A s tím důvodem pak pracujete. Slyšela jsem o případu, kdy lidi vozili košku od malička v autě, a asi nevěděli, jak ráda tim autem jezdí. Okna do ulice měli nad výjezdem z garáže, kam kočka viděla. Pak ji v tom autě přestali vozit. Kočka, která věděla, jak auto vypadá, je jen vždy viděla odjíždět. A tak se začala mstít. Vyšplhala vždy na knihovnu, a počůrala knihy. Nemohli na to přijít a pak jí začali zas vozit s sebou. A byl klid...
I moje kočky se mstí...tak pozor, umí to všechny kočky. Jsou chytré.
Janov-Litvínov...bude někdy klid??
23. listopadu 2008 v 10:49 | lishalaj,ANO,JÁ!
|
MOJE názory...

Až budu mít čas, tak to dodělám(článek)...
Směšné stránky
6. listopadu 2008 v 20:04 | lishalaj
|
směšné stránky
Na internetu nacházím skoro pořád vyloženě směšné stránky, většinou 12letých holčiček(a nebo starších, kterým se IQ na tomto věku zaseklo). Jejich(většinou) blogy si ráda přečtu, aspoň se zasměju :-)
Tak vám sem v této rubrice budu házet odkazy na tyto stránky :-)
Tak vám sem v této rubrice budu házet odkazy na tyto stránky :-)
Streetkids party-příště pojedu!
2. listopadu 2008 v 14:16 | lishalaj
|
Videa

Tenhle rok jsem to nestihla. Slibuju, že příští rok mě tam uvidíte!
Exploited-něco málo :)
2. listopadu 2008 v 14:10 | lishalaj
|
Punk





Fakt jen něco málo, je to ale legenda :)
Byty cikánům?! A co MY?!
1. listopadu 2008 v 14:18 | lishalaj
|
MOJE názory...
Proč cikáni dostávají od státu NOVÉ(!) byty, vybavené, v novostavbách(kterou celou dostane několik 15člených čikánských rodin)? Proč tedy, když byty dostanou cikáni, proč je tedy nedostaneme i my, bílí ČEŠI? Protože kdyby jim byty nebyly dány, byli by jsme rasisti!
Rasismus? A nebo spíše Obrácený rasismus? Co že to tu v naší krásné zemi vlastně teď máme? Podívejte se na můj názor(I když Vám nemůžu zaručit správnost a objektivitu názoru, vždyť co se dá čekat od 16leté holky co si teprve názory utváří...ale za podívání by t snad stálo, ne? :-) ).
Vidím to asi takhle. Všichni bijí na poplach kvůli rasismu. Tvrdí, jak jsou zde ostatní barvy a hlavně pak cikáni díky rasismu utlačovány. Toho, že toho tyto etnika využívají, už si nikdo nevšímá. A když už ano, tak tímto způsobem: "Neboj, rasismus těm bílejm vymlátíme z palicí, už teď to tu máš celekm v klidu tak si ber co chceš a potřebuješ! Dělej si tu co chceš, napiš kamarádům ať se k nám do České republiky přestěhují také a hezky si tu žijte!". Ano, toto je přístup vyznavačů jednoho velice sebedestruktivního názoru, tzv. Multikulturalismu. Ideje, jenž vyznává "všechno všude" neboli soužití bílých a černých, soužití islamistů a křesťanů, soužití všech lidí a všech názorů na jednom místě. Také Vám to připadá sebedestruktivní? Jak asi dopadne v reálu plán nahnat všechny na jedno místo? Pomlátí se. A jediný prostředek který tomu může zabránit, je Policie. Takže vznikne policejní stát a ghetta všecho možného. Může se tedy vůbec najít nějaký zastánce této teorie? Jistě! Pseudohumanisté. Lidí, kteří toto zastávají, je až až... Chtějí dopřát "to" co tu my máme všem. Nechápou, že ty, které nám sem chtějí nasadit, nechtějí pracovat a měnit své návyky. Místo toho si tu vytvoří ghetta a později se nás pokusí ovládnout. A bude to.
Tak jsem začala psát o rasismu, ale místo toho jsem se dostala skoro až k rasismu naruby, který nás tu okupuje a ničí! Proč nám mohou černí, žlutí,...a za pár roků asi i zelení, modří, fialoví,... nadávat, mít své diskuze, kde bílé odsuzují, smějí se nám a nadávají a kde připravují, že až se rozmnoží na počet černých který přesáhne počet bílých Čechů, okupaci České, Moravské a Slezské půdy a nejen nás ale i bílé Evropy? Jak je možné, že je jim umožněno mít takové portály? Aby jsme přeci nebyli považováni za rasisty. Jen a´t nám cikáni nadávají "vi tvarohoví huby!" a podobně, oni jsou přece cikáni, menšina, toto u nich nebude bráno jako rasismus, ale obrana jejich "Rómské" identity...
A naoproti tomu jsme my, bílí Češi. Stát zná náš názor na cikány a jim podobné! Ale dál tu cikány a etnika trpí, asi sleduje své cíle. A tak stát, kterému vlastně média patří, šikovně ovládá. Jakýkoliv článek ohledně cikánů, nebo naopak nacionalismu, nacionálních pochodů, aktivit,... se na internetu objeví, automaticky je zablokována diskuze! Stát se nás bojí. Nás, lidí, co znají cikány a problémy, co s nimi jsou. A nejen cikány! Islamisty, etnika co zde žijí a vytváří si ghetta a pak požadují, aby na "jejich" územá platily "jejich" zákony a tradice. To je přeci nemyslitelné! A právě proto se nás stát bojí! Bere nám diskuze, aby jsme se nemohli spojit proti etniku. Bere nám nači vlast a dává ji cikánům a menšinám! My s tím musíme něco udělat, je to NAŠE vlast! Ne vlast vlády, nebo menšin, ale NAŠE, NAŠE, NAŠE! Tak ji pojďme bránit...Protože už zde nemáme rasismus. Máme zde rasismus naruby!
A proč dáváme tak nepřizpůsobivé menšině byty?! Proč cikán dostane byt jen protože je cikán?? Je to normální? Strašně mě to štve. To, že stát dává miliardy na potřeby cikánů, aby nemuseli pracovat! Proč ale? Vždyť jsou jako my! Mají ruce, nohy, jsou jako my. A my pracujeme! Tak ať pracují taky. Pak mě možná nebudou každý den v metru stavět brigádníci, ať přispěju na nemocnice,... Na věci, které má sponzorovat stát! Ale jak by taky mohl, když sponzoruje cikány. A co důchodci? Co lidi, co potřebují pomoc, ale díky tomu, že by stát nemohl ubytovat cikánskou rodinu, nedostanou nic! Důchodci potřebují novostavby. S výtahem, beze schodů. A přesně tyhle domy vyloženě "fasují zdarma" cikáni! Proč například takový byt nedostane moje babička s dědou?! Protože jsou bílí! Jsou to Češi, ne cikáni! A proto už babička nebyla asi půl roku venku(má asi 120 kg, nemocnou nohu a nezvládá schody) a děda chodí ven jednou za týden, také díky problémům se schody- babička s dědou bydlí v 1.patře. V domě, který nemá výtah. Na nákupy, s košem,... jim chodím já nebo sestry. A co pro ně udělal NÁŠ stát? Nic! Vůbec nic! Nedá jim ani výměnou byt v domě beze schodů, i když babička říká, že by jim stačil i s jedním pokojem. A nedá jim ani na ošetřovatelku, co by se o ně postarala, důchod je malý, jsou rádi že mají na jídlo! Stát jim tak maximálně nabídl Domov důchodců! To je vše, co pro ně udělal. A to je jen má babička a děda. Důchodců tu máme dost! A místo pomoci důchodcům, tělesně nebo mentálně postiženým,... dáváme peníze cikánům! Tohle musí přestat! Proto podporujte Národní stranu, jen ta s tím něco udělá! Státu je jedno, jak žijeme my. Stát pomůže cikánům!
Rasismus? A nebo spíše Obrácený rasismus? Co že to tu v naší krásné zemi vlastně teď máme? Podívejte se na můj názor(I když Vám nemůžu zaručit správnost a objektivitu názoru, vždyť co se dá čekat od 16leté holky co si teprve názory utváří...ale za podívání by t snad stálo, ne? :-) ).
Vidím to asi takhle. Všichni bijí na poplach kvůli rasismu. Tvrdí, jak jsou zde ostatní barvy a hlavně pak cikáni díky rasismu utlačovány. Toho, že toho tyto etnika využívají, už si nikdo nevšímá. A když už ano, tak tímto způsobem: "Neboj, rasismus těm bílejm vymlátíme z palicí, už teď to tu máš celekm v klidu tak si ber co chceš a potřebuješ! Dělej si tu co chceš, napiš kamarádům ať se k nám do České republiky přestěhují také a hezky si tu žijte!". Ano, toto je přístup vyznavačů jednoho velice sebedestruktivního názoru, tzv. Multikulturalismu. Ideje, jenž vyznává "všechno všude" neboli soužití bílých a černých, soužití islamistů a křesťanů, soužití všech lidí a všech názorů na jednom místě. Také Vám to připadá sebedestruktivní? Jak asi dopadne v reálu plán nahnat všechny na jedno místo? Pomlátí se. A jediný prostředek který tomu může zabránit, je Policie. Takže vznikne policejní stát a ghetta všecho možného. Může se tedy vůbec najít nějaký zastánce této teorie? Jistě! Pseudohumanisté. Lidí, kteří toto zastávají, je až až... Chtějí dopřát "to" co tu my máme všem. Nechápou, že ty, které nám sem chtějí nasadit, nechtějí pracovat a měnit své návyky. Místo toho si tu vytvoří ghetta a později se nás pokusí ovládnout. A bude to.
Tak jsem začala psát o rasismu, ale místo toho jsem se dostala skoro až k rasismu naruby, který nás tu okupuje a ničí! Proč nám mohou černí, žlutí,...a za pár roků asi i zelení, modří, fialoví,... nadávat, mít své diskuze, kde bílé odsuzují, smějí se nám a nadávají a kde připravují, že až se rozmnoží na počet černých který přesáhne počet bílých Čechů, okupaci České, Moravské a Slezské půdy a nejen nás ale i bílé Evropy? Jak je možné, že je jim umožněno mít takové portály? Aby jsme přeci nebyli považováni za rasisty. Jen a´t nám cikáni nadávají "vi tvarohoví huby!" a podobně, oni jsou přece cikáni, menšina, toto u nich nebude bráno jako rasismus, ale obrana jejich "Rómské" identity...
A naoproti tomu jsme my, bílí Češi. Stát zná náš názor na cikány a jim podobné! Ale dál tu cikány a etnika trpí, asi sleduje své cíle. A tak stát, kterému vlastně média patří, šikovně ovládá. Jakýkoliv článek ohledně cikánů, nebo naopak nacionalismu, nacionálních pochodů, aktivit,... se na internetu objeví, automaticky je zablokována diskuze! Stát se nás bojí. Nás, lidí, co znají cikány a problémy, co s nimi jsou. A nejen cikány! Islamisty, etnika co zde žijí a vytváří si ghetta a pak požadují, aby na "jejich" územá platily "jejich" zákony a tradice. To je přeci nemyslitelné! A právě proto se nás stát bojí! Bere nám diskuze, aby jsme se nemohli spojit proti etniku. Bere nám nači vlast a dává ji cikánům a menšinám! My s tím musíme něco udělat, je to NAŠE vlast! Ne vlast vlády, nebo menšin, ale NAŠE, NAŠE, NAŠE! Tak ji pojďme bránit...Protože už zde nemáme rasismus. Máme zde rasismus naruby!
A proč dáváme tak nepřizpůsobivé menšině byty?! Proč cikán dostane byt jen protože je cikán?? Je to normální? Strašně mě to štve. To, že stát dává miliardy na potřeby cikánů, aby nemuseli pracovat! Proč ale? Vždyť jsou jako my! Mají ruce, nohy, jsou jako my. A my pracujeme! Tak ať pracují taky. Pak mě možná nebudou každý den v metru stavět brigádníci, ať přispěju na nemocnice,... Na věci, které má sponzorovat stát! Ale jak by taky mohl, když sponzoruje cikány. A co důchodci? Co lidi, co potřebují pomoc, ale díky tomu, že by stát nemohl ubytovat cikánskou rodinu, nedostanou nic! Důchodci potřebují novostavby. S výtahem, beze schodů. A přesně tyhle domy vyloženě "fasují zdarma" cikáni! Proč například takový byt nedostane moje babička s dědou?! Protože jsou bílí! Jsou to Češi, ne cikáni! A proto už babička nebyla asi půl roku venku(má asi 120 kg, nemocnou nohu a nezvládá schody) a děda chodí ven jednou za týden, také díky problémům se schody- babička s dědou bydlí v 1.patře. V domě, který nemá výtah. Na nákupy, s košem,... jim chodím já nebo sestry. A co pro ně udělal NÁŠ stát? Nic! Vůbec nic! Nedá jim ani výměnou byt v domě beze schodů, i když babička říká, že by jim stačil i s jedním pokojem. A nedá jim ani na ošetřovatelku, co by se o ně postarala, důchod je malý, jsou rádi že mají na jídlo! Stát jim tak maximálně nabídl Domov důchodců! To je vše, co pro ně udělal. A to je jen má babička a děda. Důchodců tu máme dost! A místo pomoci důchodcům, tělesně nebo mentálně postiženým,... dáváme peníze cikánům! Tohle musí přestat! Proto podporujte Národní stranu, jen ta s tím něco udělá! Státu je jedno, jak žijeme my. Stát pomůže cikánům!

Můžete nám vyhrožovat, vydírat nás. My jsme nacionalisté a to se nezmění!
Český národ a jeden doktorát
1. listopadu 2008 v 13:24 | lishalaj a Národní strana
|
politika...
autor: Martina Pištorová / Petr Litoš
16.8. se na serveru NP zjevil text, který tam jistojistě přistál omylem. Ano, zjevil se. To nemohl nikdo "soudný" od Neffů pustit, natož střízlivý či s rozmyslem - proto říkám, že se zjevil! Taková drzost! Jsem zvědava, kdy bude tento kacířský web bombardován lžidemokraty jménem politické korektnosti a ideové čistoty občanské společnosti. Systém má prsty všude :-). A proto přebíráme obsah na náš server, kde je jistota…:
Neviditelný pes: Se zájmem jsem si přečetl články na čtvrté straně středečního Práva. Právo čtu jen výjimečně a spíše mne pouze obecně zajímá okruh témat, který redaktoři těchto novin preferují. Tentokrát jsem byl rád, že jsem Právo otevřel. Celá strana (nazvaná "Šéfka ultrapravice obhájila doktorát o národu) byla totiž věnována osobě Mgr. Petry Edelmannové, Ph.D. Velmi zajímavá žena (dokonce i pohledná) s velmi zajímavým CV. Magistra ekonomických studií na Fakultě sociálních věd UK, doktorát z politologie na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE, praxe v nejvyšší řídící sféře našeho bankovnictví. Vzhled i chování mladé a perspektivní manažerky.
Ta dáma ale udělala něco, čím se z obvyklého klišé mladých a perspektivních manažerů totálně vyčlenila. Stala se předsedkyní a také i velmi produktivní aktivistkou Národní strany (NS), která je v našich médiích a našimi politology klasifikována jako strana ultrapravicová, resp. extrémně pravicová. Tímto naprosto pejorativním označením jsou vždy ocejchováni nepřátelé této společnosti, političtí vyvrhelové, kteří, použiji-li slova Antonína Zápotockého, "spřádají svoje rejdy a podvratné pikle" proti lidu. Pojem "ultrapravice" je tak předkládán řadovému čtenáři jako něco, co oslavuje výročí narození Adolfa Hitlera, co ustavičně hajluje, organizuje vzpomínkové akce k výročí úmrtí Rudolfa Hesse nebo tryzny za padlé příslušníky SS. Pokud vím, nic z toho doktorka Edelmannová nedělá a věřím, že díky svému vysokému IQ ani dělat nebude.
Samotná paní Edelmannová říká, že se jí zatím nepodařilo dosáhnout ve společnosti výraznějšího vlivu, ale je nutné přiznat, že každopádně se jí podařilo dosáhnout značné obliby u našich médií a poměrně vysokého stupně (většinou více méně negativní) medializace své osoby i své strany. Vždyť kolik představitelů malých stran si vyslouží celostranu v respektovaném a čteném deníku? Autorka této celostrany Lenka Hloušková to ale pojala naprosto netradičně. Její text není slepě odsuzující, snaží se být věcným a nezaujatým pohledem na politickou realitu. Bez nadávek a bez zbytečného přehánění. Paní redaktorka nás dokonce svými údaji o počtech v Evropě žijících osob, které se narodily mimo Evropu (42 miliónů, tedy každý dvanáctý občan EU, evropského hospodářského prostoru a Švýcarska) varuje a apeluje na náš zdravý rozum v přístupu k přistěhovalcům a konec konců potažmo i k dalšímu rozšiřování EU.
Proč to? Proč takový rozdíl od obvyklých přístupů? Neznamená to, že se všeobecný názor na národovecky zaměřená hnutí a jejich proklamované cíle přece jen mění? Není to i v tom, že se bojíme některé jevy správně pojmenovat, a tak ve skrytu duše sympatizujeme s těmi, kteří to umí? Není to i v tom, že na rozdíl od mlčící většiny doktorka Edelmannová začala sama něco dělat s těmi problémy, o kterých všichni víme, ale nechceme je vidět? Není to i v tom, že si často naprosto scestně vysvětlujeme pojmy jako je rasismus a xenofobie? Na tyto problémy jsem svůj názor vyjádřil již ve svém článku Pojmy a dojmy, jak se to rýmuje a zatím nemám, co bych na tomto názoru měnil. Nezačínáme se (konečně) dostávat do situace, kdy nám chování Romů a různých legálních či nelegálních přistěhovalců různého původu skutečně začíná vadit?
Dokážu si docela dobře představit naše města bez vietnamských trhovců, bez ukrajinských nádeníků, bez bohatých a namyšlených Rusů, bez tuberkulózních Mongolů i bez Arabů, prodávajících v Praze na Václaváku drogy. Dokážu si představit i různá reálná řešení tzv. romské otázky. Dokážu si zkrátka představit země Koruny české, obývané skutečnými a rodu věrnými Čechy, Moravany a Slezany. Nevadí mi to, že je někdo černý, hnědý, nebo žlutý. Vadí mi to, že se jeho kulturní, společenské, pracovní, stravovací, hygienické a komunikační návyky, jeho právní vědomí a hodnotové priority utvářely v naprosto jiném prostředí a že se tomu našemu ani náhodou nepřizpůsobí, protože nechce.
Zamýšlel jsem se nad otázkou, o čem vlastně ta celostrana v Právu je. Především je tady náznak možné polemiky, jak je možné, že představitelka ultrapravice může v naší společnosti obhájit doktorát na téma národ. Taková otázka jistě mnohokrát zazní a je poměrně pikantní. Být vzdělaný a současně příslušníkem ultrapravice jaksi nechce jít našincům do figury. Inu odpověď se nabízí sama. Ona tu práci obhájila zejména proto, protože věděla, o čem píše, protože problematiku zná a protože na seriózní vědeckou práci má i příslušné duševní ustrojení. Její vysvětlení pojmů jako je národní identita a podstata češství je z hlediska tohoto zaměření politologie velmi přínosné. Z těchto důvodů se totiž disertace obhajují a také i schvalují. A příslušné vědecké komise se zkrátka novinářů, ani vybraných ústavních činitelů, ba ani štamgastů v hospodě U lípy na souhlas neptají a to je dobře. Lenka Hloušková to ve svém textu prakticky vysvětluje podobným způsobem.
Druhým rysem článků na této straně je upozornění na vzrůstající vliv ultrapravice v Evropě, který se projevuje mimo jiné i zvýrazněním tzv. islamofóbie, která údajně zachvátila celou Evropu. Ptám se, dají se beztrestně před problémem postupující islamizace Evropy zavírat oči? Je politizovaný islám pro nás skutečné nebezpečí, nebo není? Jsem přesvědčen, že islám je pro Evropu a prakticky i celý křesťanský svět reálné nebezpečí. Představitelé jednotlivých evropských států, jako je Německo, Francie, Španělsko, Nizozemsko a Velká Británie dělají stále stejnou chybu ve své pošetilé koketérii s multikulturalizmem. Zakládají si z dlouhodobého hlediska na další a další problémy a nejen sami sobě, ale nám všem. Proto je na místě být k přistěhovalcům velice opatrní a velmi šetřit vstřícností a soucitem. Jsou to lidé z prostředí, kde vděk nemá místo a budou se k nám podle toho také chovat. S názory paní Edelmannové v tomto punktu souhlasím.
Myslím, že by se všechny tyto někdy zdařilé, jindy méně zdařilé pokusy o řešení neřešených problémů neměly v žádném případě zatracovat. Vždy je lepší nějaký pokus než žádný a v době, kdy selhávají ti, kteří by měli za společnost odpovídat, nastupuje obvykle aktivistická činnost. Změňme slovník při jejím zaškatulkování a snažme se celou věc střízlivě posoudit a účelně využít.
Jen pevně věřím, že další profesní a osobnostní vývoj nezanese doktorku Edelmannovou do zátoky obvyklého českého společenského a politického rákosí, kde se dá sice pohodlně žít, ale kde se nic podstatného měnit nedá. Přál bych jí, aby jí její mládí vydrželo co nejdéle.
Převzato: neviditelný pes
……………………………….
Mám tu pro vás jednu zajímavost, která se k výše publikovanému textu vztahuje:
Server Novinky.cz, který otiskl část z Práva, kde redaktoři dr. Edelmannové věnovali celou stránku, umožnil poměrně rozsáhlou a politicky nekorektní diskusi, kde - jako obvykle - čtenáři mohli udělit hlas (bod) názoru, který jim nejvíce vyhovoval. Pro pořádek mezi humanisty přebírám:
Novinky.cz: Názory, které lidé považují za kvalitní:
193 hlasů a první místo: ta slečna jen nazývá věci pravým jménem
112 hlasů a druhé místo: jinými slovy souhlas s naším projektem na odsun nepřizpůsobivých
73 hlasů a třetí místo: Vláda se bude snažit před volbami NS zakázat, protože z ní má strach
68 hlasů a čtvrté místo: gratulace k obhájení disertačky
112 hlasů a druhé místo: jinými slovy souhlas s naším projektem na odsun nepřizpůsobivých
73 hlasů a třetí místo: Vláda se bude snažit před volbami NS zakázat, protože z ní má strach
68 hlasů a čtvrté místo: gratulace k obhájení disertačky

Je to NAŠE vlast! Braňme Čechy, Moravu a Slezsko!
Crossczech, Muerti, PILSNER OIQUELL(!!) -25.10.2008
27. října 2008 v 10:36 | lishalaj
|
Skinheads
A jak koncert vypadal? No stačí kouknout na videa, na Pilsnery jsme blbli i na pódiu a já s Renees crew jsme s Terkou(baskytara) zpivali na pódiu do mikrofonu, a pár Skínů u peugota a Pudila...
Crossczech nemají videa, Muerti a Pilsen BOis jo. tady některé máte!
Muerti
Crossczech nemají videa, Muerti a Pilsen BOis jo. tady některé máte!
Muerti



Pilsner Oiquell









Písmo
27. října 2008 v 10:13 | lishalaj
|
ostatní
Sihájka si mi stěžovala že to díky obrázku na pozadí nepřečte. A tak budu psát takhle. Je to lepší, sihájko? :)
tenhle blog...a názory
27. října 2008 v 10:11 | lishalaj
|
ostatní
Už několik lidí co si blog přečetli se mě přes vzkaz ptali, co jsem vlastně zač, a co to tu a proč všechno mám. Proč tu mám články o AFA, a ted o NS. A do toho všeho se zde stále motají Skinheads. Stručně a jednoduše- tenhle blog je o mých názorech, pohledu na svět, koníčkách, kamarádech. Ano, dřív jsem byla u AFA. Postupem času jsem si ale uvědomila že názory AFA jsou sebedestruktivní a odstoupila od nich. Není to ze dne na den, ani můj příklon k nacionalismu nebyl ze dne na den.
Změnila jsem ale možná názor, rozhodně ale nechci měnit kamarády. Nechci dopadnout jako jeden nejmenovaný kluk, ve kterém jsem dřív viděla kamaráda. Byl u AFA. Pak jsem s ním nějakou dobu nebyla v kontaktu a když jsem ho zkontaktovala, řekl mi, že se stal náckem a celá AFA jsou feťáci. Tedy, i já. Zřejmě si už nevidí do tlamy, protože on sám dřív u AFA kdysi si mi stěžoval, jak mu náckové tvrdili, že je feťák, i když nikdy nebyl, a jak je to příšerný, že nechápe, proč tvrdí, že AFA fetuje, když je to kravina. Ani ne o měsíc později začal tvrdit to co před tím nechápal u nácků on sám. Kontakt jsem s ním přerušila.
Já ale stále kamarády u AFA mám. Mám kamarády opravdu všude, protože ne každej Afák je feťák a ne každej nácek je blbej. Naučila jsem se to soudit podle konkrétního případu osoby. Buď se s ní komunikovat dá, a nebo to zkrátka nejde-pak se otočím a odejdu. Ale opravdu, mám kamarády mezi Anarchisty, i mezi nácky. Dokonce se bavím i s diskanty(ve škole). Samozřejmě, každý o mě ví mé názory, to říkám. Protože nemá cenu to tajit a na něco si hrát. Takhle, když to o mě lidi ví, vědí na čem jsou. A já o nich také. Ale kamarádství je kamarádství :)
K tomu blogu a tomu že zde ty články jsou- jednou mi ten blog bude jistě sloužit jako vzpomínka. A nemá cenu mazat svou vlastní historii a jednou nevědět, kdo vlastně jsem, že.
A ještě jedna poznámka. Nebýt AFA, nebyla bych, kde jsem ted. S největší pravděpodobností bych byla Hip Hoperka, jako jsem byla do té doby, než jsem poznala AFA. Paradoxně právě díky nim jsem tam kde jsem... byla jsem Hip hoperka. Normální, tuctová holka. O Křišťálové noci jsem ale poznala AFA. Vysvětlili mi, kolik subkultur se za ní skrývá. Začala jsem jako normální Afák s áčkem na bundě. Pak mi ale někdo osvítil subkulturu Skinheads, o které jsem do té doby myslela že jsou náckové...začala jsem se o ně zajímat. Po nějaké době jsem se připojila k hnutí S.H.A.R.P.Skinheads. Ale zhruba o prázdninách jsem si začala uvědomovat sebedestruktiví ideu AFA a přesunula jsem se k Oi! Skinheads. Nejprve jako apolitik, po nějaké době jako hrdý vlastenec. A u toho jsem už zůstala. Jsem vpravo, ale vím jistě, že nikdy nebudu náckem. To mi věřte.
Změnila jsem ale možná názor, rozhodně ale nechci měnit kamarády. Nechci dopadnout jako jeden nejmenovaný kluk, ve kterém jsem dřív viděla kamaráda. Byl u AFA. Pak jsem s ním nějakou dobu nebyla v kontaktu a když jsem ho zkontaktovala, řekl mi, že se stal náckem a celá AFA jsou feťáci. Tedy, i já. Zřejmě si už nevidí do tlamy, protože on sám dřív u AFA kdysi si mi stěžoval, jak mu náckové tvrdili, že je feťák, i když nikdy nebyl, a jak je to příšerný, že nechápe, proč tvrdí, že AFA fetuje, když je to kravina. Ani ne o měsíc později začal tvrdit to co před tím nechápal u nácků on sám. Kontakt jsem s ním přerušila.
Já ale stále kamarády u AFA mám. Mám kamarády opravdu všude, protože ne každej Afák je feťák a ne každej nácek je blbej. Naučila jsem se to soudit podle konkrétního případu osoby. Buď se s ní komunikovat dá, a nebo to zkrátka nejde-pak se otočím a odejdu. Ale opravdu, mám kamarády mezi Anarchisty, i mezi nácky. Dokonce se bavím i s diskanty(ve škole). Samozřejmě, každý o mě ví mé názory, to říkám. Protože nemá cenu to tajit a na něco si hrát. Takhle, když to o mě lidi ví, vědí na čem jsou. A já o nich také. Ale kamarádství je kamarádství :)
K tomu blogu a tomu že zde ty články jsou- jednou mi ten blog bude jistě sloužit jako vzpomínka. A nemá cenu mazat svou vlastní historii a jednou nevědět, kdo vlastně jsem, že.
A ještě jedna poznámka. Nebýt AFA, nebyla bych, kde jsem ted. S největší pravděpodobností bych byla Hip Hoperka, jako jsem byla do té doby, než jsem poznala AFA. Paradoxně právě díky nim jsem tam kde jsem... byla jsem Hip hoperka. Normální, tuctová holka. O Křišťálové noci jsem ale poznala AFA. Vysvětlili mi, kolik subkultur se za ní skrývá. Začala jsem jako normální Afák s áčkem na bundě. Pak mi ale někdo osvítil subkulturu Skinheads, o které jsem do té doby myslela že jsou náckové...začala jsem se o ně zajímat. Po nějaké době jsem se připojila k hnutí S.H.A.R.P.Skinheads. Ale zhruba o prázdninách jsem si začala uvědomovat sebedestruktiví ideu AFA a přesunula jsem se k Oi! Skinheads. Nejprve jako apolitik, po nějaké době jako hrdý vlastenec. A u toho jsem už zůstala. Jsem vpravo, ale vím jistě, že nikdy nebudu náckem. To mi věřte.
Den trestu smrti-10.10. !NOVÁ TRADICE!
11. října 2008 v 18:38 | lishalaj a Národní strana
|
politika...
Smrt za smrt, řekla sestra zavražděné Terezky
autor: Martina Pištorová
Malé Číčovice, chvilku po jedenadvacáté hodině, pátek 10. října. Na čtyřicet účastníků pietní vzpomínky se vydává na pochod. Z návsi malé obce k místu činu to není ani 200m. V čele kráčí maminka zavražděné Terezky a její sestra Vlasta, také místopředseda NS Skácel, velitel NG Kubík, či kandidát na hejtmana Středočeského kraje Vacek. Procházíme úzkou tmavou pěšinou, pochodně vrhají děsivé stíny a vlhká zima zalézá pod kůži. Doprovází nás hrobové ticho… a samozřejmě reportéři MFD.
autor: Martina Pištorová
Malé Číčovice, chvilku po jedenadvacáté hodině, pátek 10. října. Na čtyřicet účastníků pietní vzpomínky se vydává na pochod. Z návsi malé obce k místu činu to není ani 200m. V čele kráčí maminka zavražděné Terezky a její sestra Vlasta, také místopředseda NS Skácel, velitel NG Kubík, či kandidát na hejtmana Středočeského kraje Vacek. Procházíme úzkou tmavou pěšinou, pochodně vrhají děsivé stíny a vlhká zima zalézá pod kůži. Doprovází nás hrobové ticho… a samozřejmě reportéři MFD.
Na místě činu, u malého dřevěného kříže, vyslechneme slovo pana Gaudina - hovoří polohlasem, mnohým se lesknou oči, ruce se svírají v pěsti… maminka oběti pláče.
Poté se ponoříme do improvizované "debaty", krátké dotazy střídají odpovědi obou žen, které měly k Terezce nejblíže, pak jejich spontánní povídaní o dnech po vraždě, o současnosti, trýznivých snech a obavách z doby, kdy bude vrah opět na svobodě… U pomníčku zůstáváme podstatně déle, než plánováno. Těžko popsat pocity přítomných, mnozí mají děti stejného věku, ve kterém zde byla brutálním způsobem zavražděna a rozřezána nevinná dívka. Z Prahy s námi přijela sympatizující maminka s dcerou věku Terezky… tenkrát.
Závěrem piety vyslyší organizátor žádost maminky a sestry oběti a slibuje zajištění řádného pomníčku a jeho odhalení ve stejný den za rok. NS vypíše k jeho výrobě sbírku, do které přispějí všichni naši členové. Následuje položení kytice, závěrečná slova, zapálení svící a minuta ticha. I na cestě zpět nás provází ticho. Nikomu není do řeči.
Vrah šestnáctileté Terezky opustí vězení nejdéle v roce, ve kterém bude dceři sestry zavražděné šestnáct let. Strach lze pochopit. I proto požadujeme pro podobné zrůdy trest smrti - i proto jsme tady a rodina obdržela od velitele Národní gardy srozumitelné garance!
………………………….
Několik hodin před akcí volala reportérka MFD šéfovi středočeské kandidátky NS s dotazem, zda se nejedná o narychlo svolaný předvolební mítink. Takovou otázku může položit jen a pouze novinář z MFD - akce je v našem kalendáři od ledna 08 a nebyla určena pro veřejnost, tedy potenciální voliče, ale pro naše lidi a rodinu oběti! Na pietě nehovořil kandidát na hejtmana, ačkoli byl přítomen a ani jednou tam nezaznělo slovo volby, či výzva k podpoře politiky NS.
Jsme rádi, že přítomní redaktoři akceptovali nevhodnost zasahování do piety dotazy na svolavatele i rodinu oběti a oceňujeme, že se v místě neobjevil ani jeden jediný policista…
Dnes jsme si připomněli bolestivé události, které jen podpořily náš požadavek na znovuzavedení trestu smrti. Dnes jsme založili tradici - DEN TRESTU SMRTI.

Skutečná tvář černejch afričanů!
11. října 2008 v 10:25 | lishalaj, WP
|
Videa


Pokud NEPROMLUVÍŠ VČAS, dopadneš jako to kotě! Budeš moci jen přihlížet ničení své země!
chcete je tu?
8. října 2008 v 16:51 | lishalaj
|
ostatní
"CHCETE BÍLÉ ČECHY? POČKEJTE SI NA SNÍH!"-ZNÍ JEDNO LEVICOVÉ HESLO...JENŽE...TA DOBA UŽ NADCHÁZÍ! SNÍH BUDE UŽ BRZO...A BÍLÉ ČECHY? S NÁRODNÍ STRANOU JE MÍT BUDETE!

A letí cikán, letí za hranice! I ty se zachovej jako ta kočička :-)Loikaemie-POZOR UŽ ZÍTRA!!!!!!!!
Další články
- Výměna 27. září 2008 v 14:54
- Koupě 27. září 2008 v 14:51
- Prodej 27. září 2008 v 14:47
- Pohádka o úředníkovi EU 24. září 2008 v 13:44
- 28.října, Praha 23. září 2008 v 13:27
- Národní garda. připravena na akci. ale Policie se bála. 20. září 2008 v 13:42
- MOJE rádio...rádio vlast :) 18. září 2008 v 16:18
- Miluji koně. podruhé na tomto webu :) 13. září 2008 v 11:10
- Citát od divizního náčelníka Krušnohorské divize NG 13. září 2008 v 10:54
- 1. výročí tohoto blogu! 16. srpna 2008 v 13:41
- Los fastidios 14. srpna 2008 v 12:44
- S.O.S.!! 9. srpna 2008 v 14:30
- Soutěž!Youtube! 29. července 2008 v 13:21
- hehehe AČR 8) 13. června 2008 v 20:09
- 1.máje-report+ foto 7. května 2008 v 18:20
- 1.máje-report 3. května 2008 v 19:14
- vLajkááá 2. května 2008 v 11:33
- I wanna be a hippy 26. dubna 2008 v 13:55
- 1.máj-prohlášení AFA 26. dubna 2008 v 13:31
- poster a banner-festival proti rasismu 18. dubna 2008 v 10:15






